Rijnland, een streek bol van variatie




na Wolkers nu ook Boerhaave

27-11-2018

Na de succesvolle Wolkersweken in 2017 zal de Stichting Dorpsmarketing Oegstgeest volgend jaar opnieuw een beroemde Oegstgeestenaar in het middelpunt zetten. De 350-ste geboortedag van Herman Boerhaave wordt aangegrepen voor uiteenlopende activiteiten. Zo zal een aantal hotels een Boerhaavearrangement aanbieden in samenwerking met het Boerhaavemuseum en de Hortus in Leiden. Het Boerhaavejaar startte al in juni dit jaar met de Open Monumentendag Special rond kasteel Oud-Poelgeest en de start van de Boerhaavefietsroute.


Marjolijn van der Jagt gaat de diverse Boerhaave-activiteiten coördineren. Zij volgt per 1 december Agnes Kerckhoffs op als dorpsmarketeer. Agnes Kerckhoffs heeft de organisatie van Dorpsmarketing Oegstgeest het afgelopen jaar mee opgebouwd. Marjolijn gaat uitvoering geven aan de uiteenlopende plannen die opgenomen zijn in het marketingplan 2018-2020, waaronder een dorpsbrede campagne Terug naar Oegstgeest.   

Marjolijn van der Jagt heeft een lange ervaring als marketeer. Ze heeft een eigen PR- en evenementenbureau en was jarenlang directeur van de Stichting promotie Noordwijk/VVV Noordwijk. In Oegstgeest is ze als bezoeker en als marketeer goed bekend. In 2017 werd ze door de gemeente ingehuurd om de Stichting Dorpsmarketing voor te bereiden. Vorig jaar organiseerde ze de succesvolle Wolkersweken in Oegstgeest.

Bijlage:

Foto: Dorpsmarketeer Marjolijn van der Jagt bij het kantoor van Dorpsmarketing in Duinzigt.  

 


< terug


 graden
°C